Mavi tik almayalım da, deniyelim
O mavi tikli hesaplar çalıntı hocam bunu sormanız hata.
Çalıntı arabayla dükkan soymak gibi düşün
Mavi tik alabilen hiçbir vatandaş o paraya bu işi yapmaz hocam. Biz millet olarak fırsatcıyız 5000'den aşağıya asla yapmazdık net....
O mavi tikli hesaplar çalıntı oluyor genellikle.
Gözlerim maxigeyik aradı..
Belkide adam size mavi tik logosu verecek o paraya ancak jpg png formatında logo alırsınız
Dlandırılmak için fiyat biraz yüksek gibi, 100-200₺ ye yapanlar da var 😀
al hocam tabi yanına soğuk suda al ama
Bana biri sana 590 TL ye mavi tık alacam dese güler geçerim ardından aradığın keriz ben değilim derim engeli basar geçerim..
Jpg dosyası olarak 10 TL den atıyorum kalıcıdır 💯😂
Aman Allah korusun dikkat edin
eğer doğruysa ortalık karışır
Parayı veriyorsun , Hop yok oluyor sonra suratın o renge bürünüyor

Zaten inanmamışsınızdır da yok yani olamaz
pazarlık yapın hocam düz 500 olursa forumca mavi tik alalım (!)
100 TL ye mavi tik alan bile var 😂
Mavi değilde başka şekilde tiklerler diyeyim hocam uzak durun.
O hesaplar genellikle çalıntı oluyor ve müşterileri mavi tike güvendirerek topluyor daha önce rast geldim ama düşürmedi
konuya yeni resimler eklendi konuşmamızın 😂