RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar bilgisayarıma format attım ama format sonrası yeniden başlatma yapınca veyahut arada kullanım yaparken birden siyah ekran geliyor. Güvenli modda başlatıp aygıt yöneticisinden -> görüntü bağdaştırıcıları bölümünden -> İntel (R) HD Grapichs 3000 yazıyor -> onu devre dısı bırakınca sorun kalmıyor ama bu seferde ekran kartını kullanamıyorum sankı cok kotu oluyor ayrıca masaustunde NVDIA denetım masasına gıremıyorum. Youtubeden cok vıdeo ızledım denedım ama dedıgım gıbı sadece devre dısı bırakmada sorunu almıyorum onun dısında bu sorunu nasıl cozerım.

NVDIA Geforce GT 540M
CASPER bilgisayarlarda bu sorunla çok karşılaştım. Maalesef win7 kurmanın dışında bir çözümünü bulamadım.