Valla ben 5 ay önce spotçudan 100 liraya ikinci el aldım, tek sorunu kol derilerinde deforme vardı, 10 liraya deri aldım internetten ve kapladım. Arkaya yatan büyük ofis koltuklarından. Size de şansınızı denemenizi öneririm