Merhaba arkadaşlar, şu sıralar çalışma koltuğu arıyorum ancak tam istediğim gibi bir şey bulamadım. Son kullandığım koltuk kalas gibi bir şey, belimi ağrıtıyor. Saatlerce bilgisayar başında kalıyorum ergonomik bir şey arıyorum o yüzden.
Uzun süre kullanıp memnun olduğu koltuğu önerecek olanlar varsa çok iyi olur.