Merhaba dostlarım,

Başlıkta belirttiğim gibi bir eklentinin Türkçeleştirilmesinde sorun yaşıyorum.

Loco Translate denedim, Poedit ile manuel işlem ile denedim.
.Po ve .Mo dosyalarını çeviriyorum ancak arayüze yansımıyor.

Bu konuda bilgisi olan var mı?
Teşekkürler..