15" e gerek yok. 13" tasarım yapmak içinde ideal, müşterilere giderken 13" küçük ve hafif olduğu için rahat kullanıyorsun. Gerekli gördüğün zamanlarda ise harici bir monitör alıp bağlayıp kullanabilirsin. 13"'de tasarım yapılmıyor diyenleri gerçekten anlamıyorum. İşe yeni başlayan bir tasarımcıysan bahane üretmek için ekran boyutunada takarsın, mac işletim sisteminede takarsın

Bu konuları dert etme, 13" gayet yeterli ve iyi bir ekran. Sadece yeni cihaz alırsan senin için faydalı olur hız açısından.