Merhabalar, hayırlı sabahlar.

Emin olmamakla birlikte sormak isterim, yakın sayılabilecek bir zamanda başımıza gelmişti. JetPack eklentisi kurulu mu acaba?
Biz kendisini devre dışı bırakınca düzelmişti basitçe.

İnşallah en kısa sürede çözersin.