OktayDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam inanın ben de öyle oldum
aynı domainin ingilizcesi eminim binlerce dolara satılıyordur.
muhtemelen yani bir blog kurup uzayla ilgili şeyler paylaşmak istemiyor değilim ama vakit yok anasını satayım