Hakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki vesile olurda e ticarete girerim umuduyla alacaktım ama kaçtı pabucistan güzel ama bende diğerinde ki tetiklemeyi yapmadı
Bence tam markalık 😅