Bu tarz durumları sıkça görüyorum, benzer şekilde bazı şeyleri haklarıymış gibi düşünüp isteyenleri de çokça görüyorum facebookta avukatlık ve soru platformlarında.
Ama orada gördüklerimde ne Türkçe var ne dil kuralı. Saçma sapan ne istedikleri anlaşılmayan şeylerle yazıyorlar.
O yüzden bu metnin tamamı kurmaca geldi bana çünkü düzgün bir Türkçeyle yazılmış ve istediği anlaşılıyor. Bence bu kadar Türkçe kural bilgisine sahip birinin böyle saçma sapan isteklerini olacağını düşünmüyorum.