Şu imamoğluna nasıl geliyor olay anlamış değilim. Ne hükümet nede imamoğlu yeteri özeni göstermiyor. Silivri'den İstanbul içine gittiğimde toplu taşımanın durumunu görüyorum. Gel gelelim 1-2 haftaya kadar vaka sayılarına. Al birini vur ötekine.

1 aylık kapanma imkansız olduğu gibi gereksiz. 1 ay kim kapanır evden çıkmadan. Peki zaten alınamayan D vitamini durumu? 1 ay sonra yeniden insanlar etkileşime girmeyecek mi? Yine yükselecek. Şuan mevcut yasaklarda 1 günü daha yasaklamaları çok iyi olacak. Örneğin Çarşamba günü. Yada Pazartesi'ni de yasaklayıp 4-3 şeklinde yaşama geçilecek. Toplu taşıma hakkında da gerekenler yapılacak. Kucak kucağa insanlar.