Mantıklı bir yaklaşım. Ama insanımız çok beter durumda ekonomik açıdan. Büyük kırılmalar yaşanır. Bence devlet bu şekilde tam kapama sağlayamaz.

Aklımda bir kaç öneri var ama saçma gelir