Arkadaşlar neden kendi üzerinize almıyorsunuz ödemeyi? , kurun bir şahıs firması 29'dan küçükseniz çok giderinizde olmaz şimdi benim şahıs firmam var sırf bunun için kurdum benim üzerime alırsınız ama bir sürü komsiyonu olur bence en güzeli açın bir şahıs şirketi yaşınız tutmuyorsa aileniz üzerine alın.