Merhabalar, admob üzerinden açmış olduğum yeni bir adsense hesabı var. Yeni hazırladığım bir siteme adsense eklemek istiyorum. Sorum şu;
Sıfır adsense başvurusu mu yapmak yoksa mevcut yeni açtığım adsenseye site eklemek mi daha hızlı yanıt almamı sağlar ?
Daha önceki deneyimlerimde yeni açılmış adsense hesabına site eklediğimde yanıt süreci çok uzuyor. Sıfır başvuru çok uzun zamandır yapmadım ama sitede önceki zamanlarda böyle durumlarda sıfır başvuru çok daha hızlı sonuç getirdiği hakkında bir şeyler okumuştum. Bunu deneyimleyen olan oldu mu veya fikri olan var mı?
Siteler Kısmı Acık olan adsense başvurularında daha hızlı cevap geldigini son 1 aydır test etmekteyim.
Sıfır acılmıs 5 hesap ile başvuru yaptım 28 gün oldu cevap gelmeyenler var.
Siteler kısmı acık adsense ile başvurdum 12 saat sonra onaylandı.
5 gün sonra onayladı
Suan baska bir hesap 8 gününde beklemedeyim.
Kesin olarka sunu diyebilirim daha erken cevap geliyor.