Flatsome teması ile sorunsuz bir şekilde kullanıyorum. Bir tek eksik gördüğüm konu kargoya verildiği zaman giden mail şablonunun değiştirilemiyor oluşu (kodlama ile değişiyordur belki onu bilemem ama e-mail düzenleme eklentileri ile yapılamıyor) Yakın zamanda bu özelliği eklemelerini ümit ediyor, düşünenlere tavsiye ediyorum