Yalnız iPhone kullanıyorum ama.

MertOn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden ACR kullanırdım. Çalışıyorsa işinizi görür.
Biraz araştırdım, bir süre bayağı işe yaramış, ben de indirip denedim fakat uygulama açıldığı gibi üyelik ücreti istiyor. Ücretsiz istediğimi paylaşmamış, lütfen beni mazur görün. Değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim yine de.

WHMCSTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaşı tarafın bilgisi olmadan ses kaydı suçtur
Yani şuan bildiğim kadarıyla kullanılıyor, çok yaygın olmasa da. Bilemedim ama teşekkür ederim.

jjoker1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eskiden vardı ama şuan hiçbiri çalışmıyor.
Teşekkür ediyorum, bakınıyorum ben yine de. Bulursam paylaşacağım buradan.