Oldum olası ayar olduğum konu tiplerinden biri..Adam gibi konu detaylarını yapılacak işleri vs yazarsın insanlarda ona göre işine gelirse iletişime geçer...Kimsenin boşa da vaktini almamış olursunuz..Neyse iyi forumlar...Sizi de engelleyeyim bari..Son mesaj ..