Benim bir yere borcum olunca uyuyamıyorum .... beklediğim ödemeler oluyor , diyorum gelmezse ne olur ? Eve bakıyorum televizyonu mu satarım konsolu mu yoksa cep telefonunu mu diye.
Biraz prensip sahibi olmak gerekiyor, ödeme ertelenecekse de biraz erken davranmak gerekiyor.
Bugün öderim dediğim paranın benim elime en kötü Cuma geçmesi lazım, Cuma olmuş ve geçmiyorsa karşı tarafı uyarmak zorunda haber vermek zorunda hissediyorum kendimi.