ClaxMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefonu yeniden başlatınca başlamıyor. Uygulamayı açıp aktif etmek gerekiyor. Bir Tofaş misali ilk çalıştırmada vurdurmak gerekiyor
Cihazin baslangic ayarlarindan ayarlayinca oluyor.Bi kac ince ayar istiyor