@rootman;
Konudaki arkadaşla ne tür bağlantıları var doğru yanlış bilemem. Zaten mevcut bir dosyayı decode etmekte uygun bir haraket değil. İlgili arkadaşta , temayı çalan firmada aynı kafadan düzenbaz arkadaşlar. İlgili üyenin profilininde incelemenmesini ve foruma uygunluğunun kontrol edilmesini sizden rica ediyorum.
İncelenebilir hesabım sorun yok. Kendimi izah ettiğimi düşünüyorum, Bir dosyayı decode etmek yasaksa gidip yabancılarada bunu söyleyin bir türk yapınca suç oluyor herhalde. Ücretini verdikten sonra şahıs yazılımcı görevini yapar. Gidip ioncube'ye suç bulun, biz sadece işimizi yapıyoruz. Konudan etiketimin kaldırılmasını rica ediyorum
@rootman konunun benimle bir alakası yoktur. Kullanılan tema veya firmayla bir alakam yoktur. Yasal mercilerde haklarını arayabilirler.