Ya hocam benimde cok borcum var 50k borcum var 100 lirada almış olsam birisinden 2 gün sonra ödüyorum, burada iş bile aradım işte bulamadım. 3 aydır fatura dahi odeyemedim, gold üyeligi bir abiden borç alip aliyorum ama dediğim günü en fazla 2 2 gün geçiriyorum. 5k borcum olan adamlar var 1 kere istemediler. Yani 100 lira için adamla papaz olmuşsun sonra burada milletle papaz oluyorsun. Hicmi kartın yok hicmi başka arkadaşin yok birisinden isteyi ver. Cidden yorumları okurken sinirlendim ama sizin cevap verme şeklinize daha cok sinirlendim yoksa yazmayacaktım.