Omerbulutxs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bedava olan bir şey için neden para ödediniz ki (:



Hocam açtığım konulara bakarsanız, forum'da o taktiği paylaşan kişinin ben olduğunu görürsünüz.

Cüzdan'da para yok ondan yani.

Saygılarımla...
Sanal kart kullanmıyorum hocam o yüzden