Geçmiş olsun üzücü bir durum olmuş. Bu tür olaylarla karşılaşmamak için tasarım tescili şart. Bugün forumdan bir firma çalar yarın başka yerde. Bu tür olaylarda elinizde resmi bir belge yoksa dava süreçleri bile çok uzun sürebiliyor hatta netice alamayabiliyorsunuz. O kadar para ve emek harcayıp tema yaptırıyorsunuz lütfen patentlerinizi almayı da ihmal etmeyin. En azından bu tür durumlarda mahkeme sürecini çok ciddi ölçüde kısaltacak bir koz olur elinizde. Aşağıdaki link sanıyorum ki faydalı olacaktır.
https://www.r10.net/tasarim-logo-tem...p-iceride.html