gokseninakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orta tuş tamiri demek parmak izi okuyucu gidebilir demek. Çokta birşey beklemeyin 1k bence
Orta tuş zaten arızalı, touc id şuanda arada bir gidiyor geliyor.