Kötüyseniz kullanın değilseniz kullanmayın. Ateş, solunum sorunu ve baya öksürük varsa önemli. Şahsen biz kullanmadık ileride yan etkileri filan olur diye atlattık. Takviyeler ve düzenli beslenme ayrıca bol su işimizi gördü. Eksra oksuruk kessin diye karışımlar filan kullandık. Size tavsiyem bu yönde olur. Karar sizin tabi ki.