2016'dan bu yana aralıklarla kullanıp ara verdiğim bir hesap vardı ve 2020 itibarıyla hız kesmeden kullanmaya devam ettim. Sayfa canlansın diye 5k çekilişle kastırdım o kadar. Başka illegal bir şey yok, ki bu da illegal değil.
Sayfa türü Harry Potter caps olmasına karşın bir kere gündemle ilgili caps yapıp #Ayasofya diye paylaşmıştım, akabinde de shadow ban yemiştim. Bunun dışında sayfa tarihi boyunca hiçbir zaman hashtag kullanmamışımdır. Ancak geçtiğimiz hafta güncellemeden sonra sayfa durduk yere yine shadow ban yedi ve keşfete düşmemeye başladı.
Normal erişimleri 50k (40k sı keşfet) iken şu an sadece ana sayfa erişimi alabiliyorum. Şu an dahi beğeniler +2k ancak keşfetsiz sayfa çöp, bunu biliyorsunuz. Normalde +5k alırken şu an niye +2k ya boyun eğeyim. Bundan nasıl kurtulurum? Sayfa üzerinde hiçbir işlem yapmamama rağmen niye bu engeli yedim...