Merhaba,
Çok ilginç bir sorunum var, paytr ile de görüştüm ama sanıyorum yaşayan sadece benim. Ben de merak ettim aynı sorunu yaşayan birileri var mı yada aklına çözüm ile ilgili bir şey gelen olur mu diye. Sorun şu;
- Müşteri ödeme sayfasına geliyor, paytr ile ödemeyi seçiyor, ama kart bilgilerini girmiyor yada onaylamıyor 3d şifreyi, öylece bekliyor yada ayrılıyor sayfadan. Ama opencart bu siparişi "ödeme başarısız" olarak işaretlese de başarılı bir siparişmiş gibi siparşlerin arasına atıyor ve epostalar karşılıklı gidiyor. Olması gereken eksik siparişlere düşmesi ama düşmüyor.
Sizce yanlış nedir? Fikir veren, yol gösteren herkese şimdiden teşekkürler. Sağlıkla kalın.