gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şirketsiz ticaret yaptığında bir ihtimal fazla dikkat çekmezsin ama, iş Google olunca anında takibe düşüyorsunz. Büyük ihtimalle fark edildin.
SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam akıllı para alıyorsan git genç girişimciden faydalan, kağıt geldikten sonra gidersen yanıyor şansın.
NebulWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ne kadar erken kurar isen o kadar iyi. Bence kağıt gelmesini beklemeden kur ilerde sıkıntı olmaması adına.
Yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum, şahıs şirketini kurabilmek için internet üzerinden bir başvuru vb. kısımları var mı? yoksa direkt yüz yüze mi yapıyoruz bu işlemleri?