Merhaba,
Sürekli gelir sağlayan mobil uygulamamız mevcut, her ay hesaba google tarafından para yatmaktadır.
Yakında vergi dairesinden kağıt geliyor diyorlar, bu konu hakkında ne yapmamız gerekir?
Kağıt geldikten sonra mı şirket kurulmalı yoksa şimdimi kurmak daha iyi?
Şirket kurmak için neler gerekli? aylık, yıllık giderleri nedir?
Bu konu hakkında tecrübeli kişileri konuya bekliyorum, şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ederim.