ID yani primary keylerin aktarılması basit bir şey. Birleşecek sitedeki DB'nin yedeğini alıp, DB'yi indirdikten sonra ID row'unu silin. Ve içeriği import edin. ID'ler auto incertment'a sahip olduklarından ID otomatik olarak tanımlanacaktır.

Ya da tekrar sorun yaşarsanız bir sql kodu ile diğer sitedeki son ID değerinden büyük olacak şekilde ID değeri kondisyonu tutturun.

Ben dahil kimsenin ücretsiz girişeceğini düşünmüyorum. Komplikasyonu bol bir iş olacaktır.