Onebenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hediye gönderiyorlar hocam. Örneğin yat gönderiyor, Gönderen kişi 700 tl alıyor. gönderdiği kişiye 250 tl karşılığında o yatı satıp kendi hesabına alıyor. yani olay bu
vay vay vay yatımız eksikti