rugur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi belanın gelip gelmeyeceği konusunu bi köşeye koyalım. Biri örnek vermiş bi kocası varken 2. koca için bu işi yapıyorlar diye. Siz heralde buna makul diyorsunuz. Bende diyorum ki yolunda gitmeyen şeylerden dolayı bizimde başımız ağrıyor...
ben herhangi bir şeye makul demedim, tiktok u savunmayıp desteklemediğim gibi. siz sadece kendinizde bir yetki görüyorsunuz anlamsız bi şekilde. bende bunu dile getiriyorum.

beladan bahsediyoduk hocam hangi bela nasıl bişeymiş o