rugur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O öyle değil işte. Onlar yüzünden bizlerinde başına bela geliyor. Arkasından da geri niye başımıza geliyor diye sorgu yapıyorlar. Zaten izlemiyorum bu arada ve girenleri, destek olanları da kınıyorum
ne belası hocam merak ettim