Superleggera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani hocam şirk koşmadınızmı şu cümlenizle çan mı var nedir olay bırakın siz açmıyosanız kendinizce günahada girmiyorsunuz sevapta işlemiyorsunuz. insanlara "günah bu bak buda günah" falan düşün artık yakalarından. izlemezsiniz, videoda çekmezsiniz olur biter.

bunun haricinde sanırım twitch gibi bi olayları var. isnanlar bağış yapabiliyor
O öyle değil işte. Onlar yüzünden bizlerinde başına bela geliyor. Arkasından da geri niye başımıza geliyor diye sorgu yapıyorlar. Zaten izlemiyorum bu arada ve girenleri, destek olanları da kınıyorum @Lakdoz;'da hemen beğenmiş maşallah...