Selamlar,
Aşağıdaki akış şeması sizce doğru mu ?
60 öğrencinin, İki adet ara sınav (vize) giriliyor onların ortalamaları alınıyor sonrasında final eklenip başarı ortalaması çıkarılıyor, finalden direkt geçenlerin öğrenci sayısı ve ortalaması, bütünlemeden geçen öğrenci sayısı ve dersten kalan öğrencilerin sayısını ekrana yazdırıyor program.