meftuniberder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesajımda bu sektörde olmadığımı belirttim zaten de ne sizce ne de başkasınca insanların dinini, kişiliğine puan vermek size düşmüyor sanki Vaazlarınızı yani "benim düşüncelerimi" camide yapabilirsiniz.
Biraz olgulaşınca tekrar bana mesaj atarsınız uzunca tartışırız şimdilik iyi forumlar size.