Mesajımda bu sektörde olmadığımı belirttim zaten de ne sizce ne de başkasınca insanların dinini, kişiliğine puan vermek size düşmüyor sanki

Vaazlarınızı yani "benim düşüncelerimi" camide yapabilirsiniz.
Biraz olgulaşınca tekrar bana mesaj atarsınız uzunca tartışırız şimdilik iyi forumlar size.