O zaman bu konu boşa açılmış yasaklanmadığı için sitem konusu zannettim.
Din, kişilik vs olarak gözeteceksek forumda çalıntı instagram hesapları mı, w@r3z eklenti, tema kullanımları mı, çalıntı scriptler mi, telifsiz görseller mi, bot yazılımlar mı vs ohoo hepsi hırsızlık.
Gözümde hırsızla pezemenk arasında küçük bir fark var. Pezemenk aldığı para karşısında öyle ya da böyle bir hizmet veriyor. Hırsızın verdiği hiç bir şey yok. Forumun büyük çoğunluğu bu emek hırsızlarından oluşuyor. Dinimizi, insanlığımızı, vicdanımızı önce bu yönde kullanıp düzeltelim sonra pezemenkleri düşünürüz
Forumla alakalı değil genel anlamda açılmış bir konu aslında. Dediğiniz gibi örnek çok şey var lakin instagram da gördüklerim midemi bulandırınca buradan bir sitemde bulunmak istedim.