Bence büyük bir eksi dedim. Ki hala diyorum bu benim düşüncem. Mideniz kaldırıyorsa böyle şeyleri size bu uzun serüvende başarılar diliyorum.
Mesajımda bu sektörde olmadığımı belirttim zaten de ne sizce ne de başkasınca insanların dinini, kişiliğine puan vermek size düşmüyor sanki

Vaazlarınızı yani "benim düşüncelerimi" camide yapabilirsiniz.