" Hem dini hem kişilik hem vicdanen " Kusura bakmayın da siz kim oluyorsunuz da insanların
dinine ya da
kişiliğine eksi koyuyorsunuz
Bence büyük bir eksi dedim. Ki hala diyorum bu benim düşüncem. Mideniz kaldırıyorsa böyle şeyleri size bu uzun serüvende başarılar diliyorum. Yaşınız küçük sanırım dediklerimi evlenince daha rahat anlayabilirsin. Yada biraz olgunlaşınca.