Aslında hedefim pc tabanlı uygulamaları personel gibi kullanan platformdan bağımsız uygulama geliştirmek. Mesela maile girecek dosyayı açacak o dosyadan veriyi alıp muhasebede sorgulayacak yönetime uyuşmazlığı bildirecek falan gibi senaryolar.
Mailde işlemi tarayıcıda yapacaksa yine Selenium olabilir, sonrasında muhasebede sorgulama vs. yapacak ise onu da AutoIt ile yapabilirsiniz. Yapılmayacak şeyler değil kolay