Konu
40 Yıllık BOT oldu sana RPA (Robotic Process Automation)
04-12-2020, 10:17:47
#5
birolkahraman
AdilcanTopuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
C# ile masaüstü program yaparak Web site botları kodlamak istiyorsanız da Udemy kursumu inceleyebilirsiniz
C# ve Selenium Kullanarak Web Site Botları Kodlama Kursu
Aslında hedefim pc tabanlı uygulamaları personel gibi kullanan platformdan bağımsız uygulama geliştirmek. Mesela maile girecek dosyayı açacak o dosyadan veriyi alıp muhasebede sorgulayacak yönetime uyuşmazlığı bildirecek falan gibi senaryolar.