arkadaşlar mesela birisi burdan birisini dolandırısa şahit herşey bizim üstümüzemi kalır ?
Hayır kalmıyor. Davetiye satmadığınız veyahutta bile bile dolandırıcılara vermediğiniz sürece bir sıkıntı yok. Herkes kendi yaptığından sorumludur. Davetiye verdiğiniz kişi ************** yaparsa sizle bir alakası olmaz. Ama siz yine de güvendiğiniz kişilere vermeye çalışın.