Merhabalar, Daha Evvelden ESXi kullandığımdan dolayı Virtualizor hakkında pek bir bilgi sahibi değilim işimi kolaylaştırması için lisans aldım
WHMCS Modülü Sayesinde virtualizor de oluşturulan planı otomatik şekilde kurmasını sağlıyor Fakat bir türlü çalıştıramadım
Virtualizor ve WHMCS bilgisi olan birisine ihtiyacım var
ücreti ile birlikte dönüş sağlarsanız sevinirim.