Ücretli kanva kullanırken kullanılan içerikleri lisansliyor biliyorum. Kullanırken öyle bir popup mesaj gelmişti. Içine upload edilenler sizin sorumlulugunuzda olmalı. Şimdi bulamadım.

Her pro ol hem telif ye. Penguenden beter olur bence.