cevaplarınız için çok teşekkürler hocam kafamızdaki tüm soru işaretleri kalktı.
Son söz.
Kuruma müracaat ettiğiniz de kurum borçlanmanızı tam gün yapar. Yani 540 gün askerlik yaptıysan 540 gün borçlandırır ama siz ne kadar ödeme yapmak isterseniz hesaplayıp bankaya kısmi ödeme yapıyorsunuz. Yani atıyorum size 12000 Tl borç çıktıysa siz bankaya 12000 değil de 3500 TL ödediyseniz ne olur ? 3500 TL ye kaç gün ederse o kadar borçlanmış olursunuz.