mtalab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekran alıntısı derken hocam tam anlayamadım düzenlemek gibi bir işlemdenmi bahsediyorsunuz, teşekkür ederim ilginiz için.
Hocam ücretli olan fotoğrafları kullanmıyorsanız sıkıntı yok