KAYNAKSOFTBT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son 3.5 yıl asgariden ödendiyse maaş düşük olur. Bir süre yüksekten sigortalı olmasının faydası olur.
Bu çok eski bir bilgi. Eskiden bu şekildeydi. Ama şimdi tüm yılların ortalaması alınır. O bakımdan son bir kaç yıl yüksek yatırması bişeyi değiştirmez ...