Son 3.5 yıl asgariden ödendiyse maaş düşük olur. Bir süre yüksekten sigortalı olmasının faydası olur.
Bu çok eski bir bilgi. Eskiden bu şekildeydi. Ama şimdi tüm yılların ortalaması alınır. O bakımdan son bir kaç yıl yüksek yatırması bişeyi değiştirmez ...