Benim bütün adsenseler patladı hocam gösterecek kanıtta yok. Gmaillere gelen mailler mevcut sadece. ( Şukadar yattı , Bu kadar yattı gibi)
Bir ceza için çağırma durumunda olduğunda bütün parayı Türkiye'den kazanmışsın gibi yapacaklar, senin de sunacağın bir kanıt olmadığı için tüm gelire %18 KDV ödeyeceksin. Şu kadar yattı kağıdına gerek yok o zaten eft dekontunda da var. Bahsetmek istediğim konu tam olarak bu ama anlamamakta ısrarcı olanlar var.