Ne demek bilgim olmayan konu ya. Her ay 2 bin tl üzerinde adsense vergisi ödüyoruz. 3 yildir maliyeyle mufettislerle beraberiz. Adamlar bizden konuyu ogrenmeye calisip bi de site açtıırıyorlar
Hocam 3 yıldır her gün maliyeyle birlikte olman bir bilgin olacağı anlamına gelmiyor, ben bu olayı yaşadım bizzat diyorum. Bende vergi mükellefiyim benim ödediğim adsense vergisini görsen aklını kaçırırsın ama vergi ödüyorum diye ceza hakkında bilgim olması gerekmiyor. Her maliyede işleyiş farklı olabilir ben tecrübemi aktardım ısrarla başka şeyler iddia ediyorsun. Senin yorumunu görüp hesaplarımı satmış olsaydım yurt içi yurt dışı ayrımı yapamazdım maliyeye, her şey bu kadar basit sen satabilirsin sana göre lazım değil