Herkese hayırlı geceler. Yaklaşık 2 haftadır kurduğum ve içerik attığım blogspot site anasayfası dahi index alamış. Bir yerde yanlış mı yapıyorum yoksa google index sorunu blogger'ı da mı etkiledi?